bankovky.cz
Nápověda
O nás :: Informace :: El. obchod :: Nápověda
 
Používání obchodu
FAQ

Často Kladené Dotazy

Proč mi systém umožnil vybrat si určitou položku, ale při odeslání mi napsal, že moje objednávka neprošla?

Tato situace je způsobena většinou tím, že máte v objednávce zahrnuto více kusů nějaké bankovky, než je v danou chvíli aktuálně skladem. Systém umožňuje více uživatelům i ve stejné chvíli dát si nějaký stejný exemplář do košíku, ale k jeho odepsání z nabídky dojde teprve v okamžiku odeslání objednávky. Navíc obsah košíku se automaticky nemaže, takže když se k nám vrátíte za měsíc, nebo za dva najdete ve svém košíku, co jste si do něj dali minule. Když potom objednávku odešlete stane se, že některé zboží za tu dobu již v nabídce není a tudíž taková objednávka vyvolá nepatřičnou odezvu.

ELEKTRIS®Jindřich Holna Nahoru